vagentilldromhuset

2012-05-19
09:15:55

Utedag och päronpaj

Godmorgon på er!

Jaja, jag vet att klockan är ÖVER nio, men jag har faktiskt varit uppe en stund. Jag ska börja med att göra smuldeg, idag ska det bjudas på päronpaj med vaniljsås, muums! Men det blir efter vi har grillat korv med familjen "Wallerhult" =)

Det blir en utedag idag. Adde ska riva altanen och ta det material han vill ha och sen kan vi kasta resten, Yeahh! Efter takbytet på huset, gick alla på altantaket och det har blivit ännu mera trasigt. De dagar då det regnar droppar det inte längre in vatten utan nu "pissar" det in vatten och innertaket är alldeles mögligt så vi vill inte sitta därute längre! 

Den fina blomman jag fick av familjen "Wallerhult" blommar nu så fint



Visst är den fiiiin?!


 
Bakade radiokaka i torsdags, men jag delade lite på bitarna, den blev väldigt mastig. Nästa gång ska jag testa med mer kex och med ljuschoklad istället =) Men god var den!



Ser ni det hjärtat?



Min klematis som jag aldrig gjort något med...BLOMMAR!!!! =)



Höstiga färger såhär på våren, orange/röd gullviva.



Nu är det bakning som gäller!



Kram på er




Kommentarer:
#1: Anna

Men ja dåååå? Radiokaka, jag vill me ha juuuu!!

2012-05-19 @ 22:07:03
#2: Linda

Kanske kan fixa när vi ska ses =)

2012-05-20 @ 16:56:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: