vagentilldromhuset

2012-05-03
19:47:27

Tisdag fast torsdag
Den här veckan är ju helt snurrig. Idag började jag dagen med att nästan somna på toaletten, usch för öppningsdagar! Sen har jag varit galet trött hela dagen, men när jag kom hem gick jag ändå ut på en promenad. Behövs alltid de dagar då jag varit hos kuratorn, skönt att få reda ut och fundera kring det som sagts. Jag har betsämt mig för att berätta min historia här på bloggen, men jag vet inte riktigt när, eftersom det kommer att ta lite tid, men det kommer.

Det blir ett väldigt kort inlägg för att visa att jag lever, men jag måste skriva ut betygsintyg och recept så jag kan skriva inköpslista, det blir ju lite bakning i helgen =)

Ha en bra snöfri fredag!


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: