vagentilldromhuset

2012-05-13
11:32:14

soliga söndag
Hallå på er därute!

Hoppas att eran söndag har börjat som för oss, med frukost ute i solskenet =) Härliga underbara väder!!

Igår var det dop för hela slanten. Lilla Hugo döptes och Uffe och jag var faddrar till den lille glada gossen. Jag kommer inte lägga ut nån bild idag på själva dopet, eftersom jag vill ha tillåtelse från Hugos föräldrar att lägga upp kort här på bloggen. Men ni ska iaf få bilder på muffinsarna som jag gjorde =)




Citronmuffins som jag har dekorerat med frosting som jag färgat blå, hjärta i marsipan och en Ahlgrens bil! Söta blev dom tycker jag!





Detta är chokladmuffins med marshmallowfluff och toppad med en blomma i blå och cremevit marsipan och blåa sockerpärlor!

Hugos dopdag var jättefin och han var så snäll hela tiden i kyrkan! Grymt jobbat Hugo =)


Men idag passar jag på att visa er fler bakbilder så får vi se om det kommer några bilder från dopet senare!

Här är muffins jag gjorde till ett tupperware party för ca två veckor sedan



Marshmallowmuffins med jordgubbsmousse och sockerpärlor.


Tårtan vi åt på valborg såg ut såhär:




Det var nog allt för nu!


Kram på er




Kommentarer:
#1: Hanna Karlsson

Åh, vilka fina bakverk! Du har talang! :) Ser supersmarriga ut! :D

2012-05-13 @ 15:27:21
#2: Helena

Så duktig du är på att baka och greja! De är verkligen jättefina! :)

2012-05-14 @ 14:12:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: