vagentilldromhuset

2012-05-06
09:53:52

Oriflame

Idag blir jag säljare för Oriflame! =) Kl 15.30 ska jag och några andra in till Norrköping för att få en visning av deras produkter och kanske göra en beställning ;) Jag älskar deras produkter och tycker att det är en bra möjlighet att få sälja och få tillgång till deras produkter lättare.

En helt annan sak! Jag får varje år, när det börjar bli varmare ute, en massa vattenfyllda blåsor på fingrarna. Nu har dessa blåsor spridit sig upp på händerna. Det kliar sååå mycket. Jag har fått en salva för detta och den hjälper en del. Så nu fick jag in lite klagan oxå ;)

Igår skulle vi grilla fisk, men det var lite för blåsigt för att vi skulle vilja tända grillen. Så istället valde vi att lägga folieknytena i ugnen och koka delikatesspotatis till. Vi serverade med skagenröra, rödlök och Brinks Saltgurka. Såååååå himla gott blev det, så det kommer vi att göra måånga gånger till =)

Syrran har gett sitt godkännande till att lägga ut bilder på min fina systerson så här kommer några =)



Uffe med lilla Nilo som endast var fyra dagar gammal här ♥




Nilo är en liten tänkare





Visst ser han ut som en liten docka? Han är ju såå fin ♥




Skrutten med sin fina mamma ♥


Har massa bilder så ni kommer att få se fler en annan dag =)


Nu ska jag göra mig iordning.


Kram på er






Kommentarer:
#1: losan

Bra att du la ur den fulaste bilden på hans mamma haha

2012-05-06 @ 10:14:27
#2: losan

Tur att jag får fina barn i alla fall haha

2012-05-06 @ 10:15:08
#3: Helena W

Gud vad gott det lät! Är ju så himla gott med fisk. Och lax. Tur att Ella oxå gillar det! :)

Han är så himla söt Nilo! :)

2012-05-07 @ 14:48:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: