vagentilldromhuset

2012-05-15
20:15:09

kortvecka
Ja, imorgon kan vi säga att det är fredag =) det gillas massor!! Har inget vettigt att skriva idag, men tänkte iaf titta in så att ni inte glömmer mig. Idag har jag varit och lämnat Oriflame-produkter och även gosat med lille Hugo =) Nu sitter jag i soffan och väntar på att hockeyn ska börja. Hoppas att Sverige spöar Lettland ordentligt!

Imorgon är det jobb som gäller. Sen ska jag träffa Hanna K på lite fikamys och efter det blir det mys med Nilo och syrran och så blir det även ljusparty hos kusin Petra på kvällen.

Jag glömde visa den fina blomman som Uffe och jag fick av Hugos föräldrar i lördags, här är den



Visst är den fin! Nu har liljorna slagit ut oxå =)

Måste ju även visa en bild på Hugos doppresent som han fick av oss, mamma och pappa, syrran, jimmy och Nilo



Nilo var snabb att testköra den, fast det inte var hans ;)



Kolla in emblemet: Agent Hugo! Snygg va?


Näe, nu ni börjar Hockeyn alldeles strax!


Kram på er



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: