vagentilldromhuset

2012-05-29
09:44:03

ingen bra tisdag =(

Hejsan på er

Jag är hemma från jobbet idag! Jobbar bara halvdag på tisdagar och eftersom jag vaknade med huvudvärk och yrsel bestämde jag mig för att vara hemma och vila. Så efter tre timmar sömn så känns det iaf bättre. Men jag ska på massage i eftermiddag så då kan jag förhoppningsvis bli av med detta!

Uffe har nu kaklat, lagt klinkers och fogat badrummet. Nu är det snart dags för att montera toastol, handfat och dusch, sååååå skönt det ska bli! =) Ni ska få bilder sen, det LOVAR jag!

Jag har en massa ren tvätt som skulle behöva vikas och strykas, men det är ju så tråkigt. Jag ska sitta i soffan och ta det lugnt ett litet tag till sen får vi se om jag tar tag i det.

Denna tisdag började inget bra, men jag hoppas att den blir bättre =)


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: