vagentilldromhuset

2012-05-04
17:50:02

Freeedag
Härliga fredag, härliga soool! Jag sitter just nu i soffan efter att ha bakat 60 stycken mini-chokladmuffins till dopet nästa vecka, imorgon blir det 60 stycken mini-citronmuffins =) Nästa fredag ska de dekoreras. Så dekorationerna måste påbörjas i helgen! Annars har denna fredag bjudit på jobb och huvudvärk, det sistnämnda hade jag gärna sluppit, men sånt är livet det är ju iaf sol =)

Imorgon blir det som sagt bakning, men på morgonen ska jag ner till gymmet en sväng och sen blir det nog en promenad efteråt. På kvällen blir det nog lite grillat, fisk i folie med pressad potatis och nån god kall sås till :) mums!

Jag hoppas att ni får en fin och trevlig helg!!


Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: