vagentilldromhuset

2012-05-05
10:49:47

blåst

Hejsan!

Jag trodde att jag skulle blåsa bort på min promenad nu på morgonen, men det var iaf inte kallt. Jag har bytt promenad-spår. Nu går jag en runda på 5.2 km istället för 3.5 km. Det känns skönt och jag får ytterligare tid på att grubbla om allt och inget ;) Jag tänkte baka direkt på morgonen, men jag var tvungen att sätta igång diskmaskinen som både jag och min kära make missade igår. Därför passade jag på att ta en promenad först, men nu står bakning på schemat. Det var jättesmidigt att baka chokladmuffinsen igår så jag hoppas att det går lika smidigt idag, när jag ska baka citromuffins.

Längtar till kvällen då jag ska grilla fisk. Fisk är nog det godaste som finns! Om jag hade bra fantasi så skulle jag äta fisk varje dag, men då gäller det ju att man har ett helt gäng med recept som man kan göra. Sen är det klart att en och annan kycklingfilé elle köttbit oxå skulle få slinka in i menyn =)

Nu såg jag vilken hög med ren tvätt som ligger och väntar på att bli vikt eller strykt, kanske måste ta tag i det i dag oxå och vattna mina stackars växter =( Skulle vilja köpa en massa nya blommor och sen vill jag ha gröna fingrar så att de kan få leva och må bra hemma hos oss. 

Jag har flera gånger tänkt att jag ska lägga ut nått fint kort på min finfina systerson, men jag har glömt att fråga om det är ok, med hans föräldrar så därför har ni inte fått nått fint kort på han än ♥

Nu väntar bakning =)


Kram på er




Kommentar:
#1: losan

Ska bli gott att smaka på bakningen nästa helg!

Klart du får lägga ut bilder på Nilo!

2012-05-05 @ 17:47:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: