vagentilldromhuset

2012-05-18
10:56:53

bara fredag =)

Hejsan!

Det är så fantastiskt skönt att kunna säga att det bara är fredag =) Långledighet är härligt!

Igår var Nilo här medan hans föräldrar var på shoppingtur! Vi hade en mysig stund ♥ han är ju fantastiskt fin den lille gossen. 

Idag har jag planterat jordgubbar, men jag har inte lagt in foton i datorn än så det får ni se senare. Uffe kaklar i badrummet. Men jag måste nog åka ner till Finspång och köpa ett nät till "gubbarna" och då ska jag passa på att köpa lite korv och korvbröd till grillningen imorgon =) Kusin med familj ska komma hit och han ska riva altanen, byggställningen ska upp och även Nilo med famlílj kanske kommer!

Jag avslutar med ett kort från bröllopet för 10 månader sedan =)




Kram på er




Kommentarer:
#1: losan

Finaste brudparet!

Får se om vi kommer imorgon har glömt fråga Jimmy haha. Ska göra det så fort han kommer hem.

2012-05-18 @ 11:54:39
#2: Linda

Haha, gör så =)Åh, tack!

2012-05-18 @ 14:21:28
#3: Anonym

Jättefint kort!! :)

2012-05-18 @ 21:39:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: