vagentilldromhuset

2012-03-22
17:30:10

Vilken dag!
Hallå på er!

Idag är jag trött! Vi hade tydligen strömavbrott i natt. Jag sover med öronproppar eftersom min alldeles underbara man har en förmåga att snarka hela nätterna ;) Jag tyckte att jag hörde Uffes larm på telefonen och jag vaknade då till och tittade på klockan. Den blinkade, vilket innebär att vi haft strömavbrott, och vi hade haft ström i 56 minuter sedan den kommit igång igen. Jag som var helt säker på att klockan var 6 då Uffes klocka ringer fick PANIK!!!! Kastar av mig täcket och springer ut i hallen och skriker att vi haft strömavbrott och att vi har försovit oss. Uffe vaknar och tar en titt på sin telefon och kan berätta att klockan är faktiskt BARA 02.22! Jag går ner och  hämtar min telefon och sätter larmet på den och ska försöka somna om, men jag är så uppe i varv att jag får svårt att somna om och ligger och vänder och vrider på mig resten av tiden tills klockan ringer. Hujeda mig vad trött jag har varit och fortfarande är! Men det är ju lite roligt nu så här i efterhand =D

Men jag har klarat av hela arbetsdagen och åkte hem och tog en uppfriskande promenad i det alldeles underbara vädret. När jag gick samma runda förra söndagen så gick  jag på 43 minuter, igår på 42 minuter och idag på 40 minuter! Det går framåt =) Långt kvar tills jag är nere på 33 minuter, men det är bara att hålla ut =)

Imorgon ska jag till Sofia och Hugo på en liten dejt och fika, underbart! Igår var jag hos syster, Jimmy och Nilo! Dom kommer på lördag, då ska vi grilla hamburgare och korv, mmmummmmmms!

På torsdag gäller det! Då ska jag upp på framläggningsseminarium! Om det blir godkänt och om examinatorn godkänner uppsatsen så är jag FÄRDIGUTBILDAD LÄRARE!!!!!! Detta gillas så sjukt mycket! Men sen är det säkert nått som jag måste komplettera, men jag hoppas verkigen att det inte är så stora saker.


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: