vagentilldromhuset

2012-03-17
08:02:55

Uppsats
Men jag börjar med att jag fick lite gos-tid med Nilo i går. Idag kommer Teodor med familj till oss för att hjälpa Uffe med vattenrör och gå igenom uppsatsen med mig. De ska äta lite lunch här, blir grekisk kyckling med pressad potatis.

MEN nu ska nu få höra =) Jag skickade min uppsats till handledaren och till Johanna, de läste igenom den och Johanna sa att hom inte hade så stora ändringar som jag behövde göra och handledaren hade vid närmare räkning TRE saker som jag behövde ändra på!!! Sen kan jag skicka in den! SÅ J***A SKÖNT!!!!! Nu börjar jag äntligen se slutet på detta! Min tanke är att skicka in den imorgon =)

Nu ska jag äta frukost, skala potatis, ficka kycklingen och kanske baka nått gott!


Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: