vagentilldromhuset

2012-03-20
16:01:38

Tisdag
Idag gjorde jag mitt andra gympass efter min sjukdomstid och uppsatsen. Det gick över förväntan idag oxå, så jag fick skriva upp en högre vikt till nästa omgång =) Sånt gillas! Igår hade jag grym träningsvärk i axlar och armar, men det var borta tills idag.

Efter jobbet ska Uffe hämta mer ved och då hoppas jag innerligt på att Uffe vill ta med mat från "Kina". Så sjukt sugen på sötsur sås, mmmmums! Men jag får se om jag kan övertala honom till det ;)

I lördags såg Uffe och jag Breaking Dawn! Han har inte sett den på bio, men nu tvingade jag honom och han tyckte att den faktiskt var rätt bra, jämförelsevis med de andra.

Resten av denna vecka bjuder på mer jobb och träning och förhoppningsvis gos med Nilo och sen blir det gos med HUgo och hans mamma på fredag! Gillas jättemycket!


Kram på er







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: