vagentilldromhuset

2012-03-07
08:16:47

Studiedag
Idag har lärarna studiedag och eftersom jag bara är vikarie så kunde jag vara ledig i dag, så skönt! =) Jag ska titta lite på uppsatsen och åka ner till biblioteket och kolla lite böcker. Min handledare ville att jag skulle lägga till ett kort avsnitt om språk och kommunikation så det ska jag titta på idag. Nästa vecka ska handledaren läsa igenom uppsatsen innan det är dags för inlämning! Är en aningens nervös, men den här gången ska jag upp!

Igår passade jag på att åka förbi hos syster och hennes fina familj. Då fick jag lite gos-tid med Nilo, han låg i min famn och stannade där tills jag skulle åka, ville gärna ta med honom, men det fick jag inte för hans mamma och pappa, förstår inte det ;)

Vi hörs senare, Kram på er







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: