vagentilldromhuset

2012-03-13
18:30:52

huwa
imorgon ska jag skicka in uppsatsen till handledaren för en sista granskning, hoppas att det går vägen utan en massa kompletteringar. Vi får se vad hon säger. Jag ska sätta mig med den en stund nu ikväll, men jag vilar lite på soffan nu för att jag har världens huvudvärk. Uffe har varit i Enköping på möte hela dagen, men är på väg hem nu, han skulle ta med lite mat hem. Imorgon blir det då lite mer tid på uppsatsen innan jag skickar in den, först ska det såklart bli jobb =) På torsdag ska jag träffa fina Anna på fika, så myyysigt ska det bli, längtar! På fredag ska jag träffa min finfina systerson, längtar tills dess oxå =D

Ett kort inlägg idag! Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: