vagentilldromhuset

2012-03-18
18:26:17

Hej
Ville bara säga hej!! =D

Idag har jag tränat igen för första gången sedan 27/1 =O Sjukdom och uppsats tog all energi, men det var riktigt skönt att komma igång igen =) När jag kom hem tog jag tag i att städa tvättstugan, har tänkt på det så länge, men har inte hittat motivationen. Och det är inte så roligt att städa där nere eftersom det inte är iordninggjort. en det blev iaf en enorm skillnad och jag insåg att jag kanske borde göra det liiite oftare, kanske iaf två gånger om året ;)

Jag passade även på att tvätta när jag ändå var därnere, hängde lite tvätt ute! Så härligt, hoppas att vädret blir bra i helgen så jag kan vara ute lite i trädgården och röja lite.

Nu ska jag slappa lite framför tv´n som inte visar något bra, men jag kanske ska slänga in en film, vi får se!

Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: