vagentilldromhuset

2012-03-31
16:37:46

Fullt upp
Hejsan fina läsare!

Kul att se att ni kikar in här även när jag inte är som mest aktiv =) Det har varit ganska mycket i veckan som varit då jag i torsdag gjorde min sista dag på universitetet (förhoppningsvis ;)) Början av veckan bestod på grund av detta av jobb och läsning av uppsatser. Jag var oerhört nervös i torsdags. Men det gick rätt bra! Opponenten hade en hel del att kritisera på, men examinatorn hade inte lika mycket och det var bara mindre saker att komplettera. Det har jag gjort idag och jag är klar, men jag vill inte skicka in den förrän i morgon, ifall jag kommer på något mer.

Dagen började tyvärr inte så bra då jag ramlade nerför trappan hemma, min vänstra fot blev lite blå och jag har fortfarande ont i skinkan.

Så här såg den ut



Bilderna visar inte hur illa den såg ut faktiskt, nu börjar det bli lite bättre igen =)

När jag kom hem från opponeringen hade jag fått dessa fina


av Anna, Sussa, Maggan och Roger! Tack fina ni!!

Jag funderar på att gå ut en sväng, måste få lite luft! Är lite trött i huvudet! =)


Kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: