vagentilldromhuset

2012-03-23
19:59:45

FREEEDAG!
Så skönt med fredagar =) Men helgerna tar slut så fort. Idag fick jag en fikastund hos Sofia och Hugo, sååå mysigt! Gillas massor. Vänner är det bästa som finns och de hjälper en att fylla på energinivån till max!

Sedan åkte Uffe och jag till stan och handlade lite grejer till bilen och schampo till mig och sen lite köttfärs så jag kan göra hamburgare tills imorgon då Losan, Jimmy och Nilo kommer <3

Jag hittade en del coola saker till Nilo, var ju bara tvungen att köpa ;)


En cool body...

Ja, sen köpte jag ju då ett par svarta byxor med svarta stjärnor till och en skinnjacka, men de bilderna gick tydligen inte att ladda upp! =/ Får se om det funkar imorgon, coola var de iaf =)

Kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: