vagentilldromhuset

2012-03-09
20:27:23

En speciell person
Denna fick jag av finaste Soffe



och jag blev så rörd. Kunde inte läsa den ordentligt när jag fick den, men läste den hemma och fick en liten tår i ögat! Tack så jättemycket Sofia!

Helgen bjuder på uppsats =( Ett nödvändigt ont. Och jag tänker att om jag gör det nu så kan jag gå upp v.13 och sen bara jag får godkänt på den så kan jag lägga den bakom mig och titulera mig som lärare. Skönt!

Som det ser ut nu så är jag kvar på min nuvarande arbetsplats till sommaren om hon som jag jobbar för inte blir mirakulöst bättre (vilket jag hoppas för hennes skull). Men annars är jag kvar till sommaren. I veckan fick jag tyvärr reda på att den tjänst som jag trodde skulle komma till hösten inte blir av pga av besparingar inom skolan =( Blää, för dessa besparingar. Mår nästan illa när man ska spara in på utbildningen. Hujeda mig. Så vi får se vad jag gör till hösten. Allt ordnar sig såklart, men det skulle ju vara skönt att veta nu.

Imorgon ska vi iaf till mamma och pappa och äta lite mat. Nilo, syrran och Jimmy kommer oxå, så då får jag gosa lite med underbarnet <3 Just nu sitter Uffe och jag och kollar på The Voice, är det inte ett kosntigt upplägg, gillar inte programmet, men sitter ändå och slötittar, varför? Imorgon är det även melodifestivalen och vet ni VAD??? Vi har inte kanal 1 och 2, hahahhahahaha, det bästa!!! =D Men Uffe skulle upp på taket imorgon och kolla antenn, hoppas att han glömmer ;)

Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: