vagentilldromhuset

2012-03-25
10:15:42

Blåsigt

Hejsan på er!

Söndagsmorgon, sommartid och blåsigt. Hoppas att ni ställt om klockorna ;) det gjorde vi igår (försäkerhetsskull)! Idag var min tanke att vara ute i trädgården och rensa lite bland vinbärsbuskar och hallonbuskar, men det blåser ju nått förskräckligt ute. Jag har iaf rensat bland två vinbärsbuskar, men allt som jag klippte ner blåste ju iväg, inget roligt alls och så blev det kallt oxå ;) Men tvätten lär ju torka snabbt idag iaf, eller vad tror ni? Jag har gått in en stund för att värma mig, men jag ska ut sen en stund till, men då får det gärna blåsa lite mindre...snacka om i-landsproblem!

NOG SNACKAT OM DET! Igår var jag ute i trädgården med kameran och fotade lite, detta blev resultatet:


Lite blåsippor


En vit liten krokus


Små snödroppar vid kanten av den "lilla" jord- och stenhögen som finns på framsidan, men som datorn inte ville ladda upp bild på =/

 

 

Jag hittade även några lila krokusar med en humla som hade blivit alldeles gul av alla pollen =)


Dags att kolla tvättmaskinen!

Höres

Kram på er





 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: