vagentilldromhuset

2012-06-27
13:36:10

träning
Hejsan på er!!
 
Hoppas att allt är bra med er, det är det med mig iaf. Jag känner mig dock lite förvirrad, de har ändra en massa på blogg.se sidan sen jag var här sist. Det är väl bara att kolla runt lite och lära mig det som är nytt!
 
I måndags började jag att försöka komma in i en ny rutin, med mer fysisk aktivitet i form av träning. Jag hoppas att jag kan hålla detta och få en bra rutin. Så här är min tanke:
 
Måndag: gymmet
Tisdag: promenad, 10 km
Onsdag: gymmet
Torsdag: cykel
Fredag: gymmet
Lördag: promenad, 3.6 km eller 5.2 km
Söndag: cykel
 
Får se om jag kan hålla detta. Min tanke med gym-dagarna är att jag ska cykla ner till Finspång och gymmet för att få lite mer konditionsträning. Jag måste bara fixa till min cykel lite.
 
Nu är ju badrummet klart oxå så här ska ni få lite bilder
 
 
Ja, så der det ut! Jag är väldigt nöjd över resultatet! Men nu börjar nästa projekt. I helgen startar vi med rivning av panelen på framsidan =)
 
Dags att plocka lite vi hörs!
 
 
Kram på er
 
 

Kommentarer:
#1: hella

Oj! Ja det var väldigt ambitiöst! Hoppas du kan hålla, fast jag tycker du ska få in en vilodag. Så kroppen får återhämta sig o musklerna får vila för att kunna bygga upp sig. En 'vanlig' person tränar kanske 3-4ggr/vecka så det är kanske bättre att satsa på blir lättare om man missar någon gång. Men sedan ta en rask promenad/cykeltur varje dag på 30-45min. Lycka till!

2012-06-27 @ 14:52:35
#2: Linda

Promenaden som inte är på en mil och cykelturerna är såna på 30-40 minuter så det är bara 4 dagar som är träning! Men fysisk aktivitet är det varje dag!

2012-06-27 @ 17:54:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: