vagentilldromhuset

2012-06-12
15:46:17

Sista arbetsveckan

innan sommarlovet =)

Jag ska dock jobba den 19 juni, men sen har jag soooommarlov! Det ska bli skönt att unna sig lite ledighet och ligga i solstolen och läsa böcker och bara njuta. Sen ska jag satsa på träningen och även umgås med alla mina fina vänner som betyder allt för mig ♥

Idag ska vi lämna vårt partytält till de som köpte vårt gamla hus, de ska hyra det över studenten. Annars bjuder veckan på jobb och två skolavslutningar. Mellanstadiet på torsdag och lågstadiet på fredag. På fredag ska jag och min fina gravida kusin ha lite egen tid, det är verkligen på tiden. Vi ska kolla på Grease, det var vad vi gjorde under alla våra kvällar när vi sov över hos varandra =)


Ha en fin dag alla!


Kram på er



Kommentar:
#1: losan

Du är värd lite ledighet!

2012-06-12 @ 20:55:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: