vagentilldromhuset

2012-06-03
10:53:36

Regnig söndag =(

Men det är ingen mening att klaga. Det är ju istället en bra anledning till att mysa ner sig i soffan med min fina man och se nån film istället =)

Igår var Anna och Sussa här och som vanligt var det supertrevligt, men tiden gick så himla fort. Som tur är får vi snart träffas igen. Då ska Anna och jag ha en filmkväll och våra fina ♥:n ska ut och käka och drick öl! Anna och jag ska få lite egen mystid och det gillas i massor. Det var länge sedan bara hon och jag bara kolla på film och va.

Igår var syrran och jag och kolla på fotboll (innan Anna och Sussa kom). Det var så J***A kallt! Vi åkte hem tidigare, men tyvärr gick det inte så bra för grabbarna, de förlorade med 0-2 =( Hoppas att det går bättre på onsdag!



Kram på er



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: