vagentilldromhuset

2012-06-04
16:01:37

Promenadsugen

Hejsan alla fina!

Jag är lite sugen på att gå ut på en promenad, men det är så väldigt mörkt på himlen =( har ingen lust att bli helt genomblöt. Men jag väntar på att Uffe ska komma hem, då ska vi äta och sen kanske det blir det korta varvet iaf. Behöver verkligen komma ut lite.

Imorgon ska jag äntligen bli av med utväxten på håret, det känns skööönt och särskilt eftersom det är skolavslutning nästa vecka.

Idag kom det en avi på posten avsändaren av Linköpings Universitet! Kan ni gissa vad det är????? JAAAAA, det är mitt examensbevis =) Det ska bli så skönt att ha det i mina händer. Får ta med det till kuratorn och visa sen!!! Sen ska det nog vara framme för att påminna mig att jag faktiskt har tagit mig igenom 3,5 år av studier på universitetet och att jag numera är lärare på riktigt.


Vi hörs


Kram på er



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: