vagentilldromhuset

2012-06-21
06:33:22

Louise "Losan" Andersson

Idag är det en speciell dag! Idag för 28 år sedan kom det en liten köttbulle till världen och den lilla köttbullen var min syster. Hon var en go och rund liten tjej och ganska söt oxå för den delen. Men som småsyskon kan vara ibland (jobbiga) så var även hon ;)

Idag 28 år senare är DU den finaste och vackraste systern i världen. Jag älskar dig och kommer att göra så i hela mitt liv och säkerligen även efter det! Utan dig min syster skulle jag inte vara hel!

SÅ idag får du ett alldeles eget inlägg för att du är just den DU är!!!

Ett stort grattis på din dag! Ha en fin dag så ses vi senare!

Många kramar!


Kommentar:
#1: Losan

Va gullig du är! Älskar dig med!

2012-06-21 @ 11:42:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: