vagentilldromhuset

2012-06-17
09:16:04

Klippa gräset?

Det skulle ju verkligen behövas, men vädret tillåter det inte. Så jag hoppas att det slutar snart och att jag kan klippa ikväll, när jag kommit hem från svärmor som vi ska fira idag (hon fyller imorgon).

Ifredags var vi hos min fina kusin Anna och hennes fru. Vi käkade mat alla fyra, sen kastade Anna och jag ut våra andra hälft, vissa kanske skulle säga våra bättre hälfter, och det är nog sant! MEN Anna och jag fick lite vi tid och käkade ostbågar som legat framme för att bli lite sega, romerska bågar och drack Herrljunga päroncider till detta OCH självklart kollade vi på GREASE! Sen fick de andra komma hem och vi kollade på Sverige - England, vilket inte var så roligt! Efter det spelade vi kort, stjärna! Sååå roligt, men tyvärr vann Susanne ;) Vi åkte hem vid två, isäng tre och somnade nog innan jag la huvudet på kudden, sov till 11 dagen efter =)

Lördagen spenderades med att tvätta och det fortsätter idag. Dammsög hela sängen och sänggaveln. Bakade vaniljbollar och chokladbollar, rensade ur ett skåp i hallen och min lista fortsätter idag och även i morgon, skulle jag tro. Idag ska vi ju även fira svärmor.

Jag jobbar på tisdag, men jag känner nog ändå att jag har sommarlov nu. Fick fina presenter från barn, rektor och kollegor i fredags =) Passar väldigt bra tillsammans. En picknik-filt med jordgubbar på, ett ekfat med ljusstakar i isblått, en flaska rosé som ligger på kylning och ett paket, med mangomarmelad, kaffe och sötsyrliga karameller och sist men INTE minst en bok som jag ska avnjuta nu i sommar =)

Nu sk ajag hänga tvätt och slänga in en ny maskin och ta en ordentlig dusch!


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: