vagentilldromhuset

2012-06-06
16:41:37

Grattis Sverige

Hejsan på er

Idag sjunger vi nationalsången! Grattis till alla oss =)

Uffe och jag har spenderat förmiddagen med att åka runt och kolla material till framsidan och det gick bra! Vi ska ta panel, plintar, stolpar, bärlinor, trallvirke och två-tre fönster från byggmax. Vi ska ha ett fast fönster från Skånska byggvaror. Sen köpte vi färg till panelen från Viberga. Vi tog även ett varv till IKEA och köpte bänkskiva och spegel till badrummet =)

Uffe håller på i badrummet och jag har tvättat och varit ute och tagit en promenad. Imorgon är det tidig morgon som gäller =( Inget roligt, men nu är det iaf näst sista öppningen =) skööönt!!

Jag håller på att planera min examensfest oxå. Nu när examensbeviset kommit så känns det lite mer på riktigt och då tycker jag att det är värt att fira lite!







Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: