vagentilldromhuset

2012-06-05
19:51:35

5/6 tisdag

Hallå alla fina =)


Hoppas att allt är bra med er, här är allt super =) Idag hämtade jag hem mitt efterlängtade examensbevis





=) Känns oerhört härligt att ha på pränt att jag nu har tagit lärarexamen!!


Måste även passa på att visa den fina välkomstskylten jag köpte på marknaden





Visst är den fin?!?!?! Den ska hänga brevid ytterdörren med den vita panelen som bakgrund, det kommer bli superfint. Men än är det låååångt kvar innan den kommer att hänga på rätt plats.

Just i detta ögonblick spikar Uffe upp taket i badrummet och sen ska jag ta lite kort så att ni får se hur det ser ut än så länge =)


Idag är det sista avsnittet av Desperate Housewife =(

Nehe, dags att hämta upp tvätt och hänga på tork. Ha det bra allihopa!



Kram på er







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: