vagentilldromhuset

2012-07-12
17:32:41

Uuups, länge sen sist
Hejsan!
 
Det var ett tag sen sist. Men nu är jag här igen =) Det har varit fullt upp med examenfest och nu har jag istället börjat funderat och planerat för baket till Nilos namnfest! Det blir smörgåstårta och vanliga tårtor =)
 
Examenfesten var jätterolig, tyckte iaf jag! Jag gjorde smörgåstårtor till dess och där försvann min göra-smörgåstårta-oskuld =) Så här blev de:
 
Ost- och skinkfyllningen med ost, skinka, gurka, purjolök, ananas majonäs och gräddfil
 
Blanda, blanda, blanda...
 
täckt tårta
 
Nästa fyllning: räkor, ägg, dill, rödlök, röd caviar
Blanda, blanda, blanda
 
Marängsmeten, mitt i alltihop ;)
 
Marängbotten
 
Räktårtorna klara =) De bleev faktiskt goda!!
Närbild
 
Så här blev ost- och skinktårtan
 
 
Nästa gång får ni se mina FINFINA presenter och lite renoveringsbilder!
 
 
Kram på er
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: