vagentilldromhuset

2012-07-06
09:02:28

Sommarväder
Hejsan!
 
Idag ska jag montera ihop smörgåstårtorna och göra marängtårtebottnar. Vädret imorgon då min efterlängtade examensfest ska hållas ska vara regn, regn och åter regn!! Hujeda mig, bäst att göra tårtorna vattensäkra och hoppas på att alla gäster tar med sig stövlar, regnkläder och flytvästar! Varför ska det vara såhär när man vill ha fint väder?? =(  Tur att vi köpte en STOOR pressenning som vi kan ha på taket som ett extra skydd.
 
Jag ska visa er några bilder på rivningen:
 
Putsen som finns under ska vara kvar, men vi slår på nya reglar och träpanel.
 
Balkongdörren på övervåningen ska bort och ersättas med ett fönster till.
 
 
Det lilla fönstret ska bytas mot ett vippfönster.
 
Så nu ska jag sätta igång. Jag tar lite bilder på bakningen så får ni se hur det blir!
 
 
Kram på er
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: