vagentilldromhuset

2012-07-03
08:10:53

snabbtitt
...in hit!
 
Hejsan
Ville bara komma hit och säga hej. Igår var jag med syrran och Nilo HELA dagen och det var sååå mysigt och trevligt, som alltid. Vi pratade en del om hans namnfest och tårtorna som jag ska baka. Gissa om jag hade svårt att somna, fick en massa idéer på hur jag kunde göra. Innan jag gick och la mig så var jag inne på lyckasmedmat.se för att se på allt roligt material man kan köpa. Insåg att jag måste göra en lista på vad jag ska ha =)
 
MEEN, måste nog koncentrera mig på helgens festligheter först =) På lördag är det äntligen dags att fira min lärarexamen eller som de säger på engelska (vilket låter mycket större och cooolare)
Degree of Bachelor of Science in Education
Tror jag vill ha den engelska titeln istället, låter som jag tjänar mer pengar ;)
 
Nu ska jag göra en lista på vad som behöver inhandlas till lördag, sen ska jag stryka, vika tvätt och tvätta sängkläder och handdukar. Sen måste jag röja lite här hemma. OCH jag ska ta lite mer kort på framsidan så ni får se =)
 
Hej så länge
 
Kram på er
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: