vagentilldromhuset

2012-07-14
10:37:19

Rättelse och byggjobb
Hej!
Hoppas att ni får en trevlig lördag, det ska jag ha iaf. Jag börjar med att skriva att JIMMY FYLLDE 33 IGÅR INTE 32 =) Jag kom på det när jag hade publicerat och då orkade jag inte gå in och fixa till det =)
 
Idag är det den 14 juli och för 5 år sedan gifte sig vår fina vänner Nisse och Johanna! De var ett så otroligt vackert brudpar och deras dag var sååå rolig och fin, en och annan tår fälldes den dagen (av lycka för dem) ♥ Så:
 
 
 ♥ Ett stort grattis på er 5-åriga bröllopsdag ♥
 
Nu tänkte jag visa lite bilder på framsidan. Idag kommer Uffes bror Anders hit och ska hjälpa Uffe att byta och sätta in fönster i hallen på övervåningen. Syrran skulle oxå komma ut en sväng, får se om vi ar oss ut till skogen en sväng och plockar lite blåbär eller om vi planerar Nilos namnfest!
Men här kommer iaf lite bilder:
 
Här ser ni ju lite hur det såg ut för två år sedan då vi bytte taket.
Balkongen som inte kommer att finnas mer =)
 
Så här ser det ut än så länge!!!!
 
 
Kram på er
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Johanna

Tack Linda! Snart har ju ni er första bröllopsdag! <3

2012-07-14 @ 16:06:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: