vagentilldromhuset

2012-07-21
09:28:42

Lördag
Hej!
 
Hoppas att ni mår bra allihopa! Det gör iaf jag, är lite trött men det försvinner väl under dagen hoppas jag! Jag ska måla en omgång plank till idag och tvätta de sista maskinerna och hoppas att jag kan hänga tvätten ute. Jag måste även ta mig ner till Finspång för att hämta paketet från Oriflame som kom igår. Ägg ska även inhandlas så jag kan göra tårtbottnar till namnfesten, fyra stycken ska jag göra så det blir nog två idag och två imorgon. Hittade ett bra recept och den är perfekt att frysa in.
 
Igår var syrran här och hjälpte mig att måla! Vi käkade pannkakor till lunch. På eftermiddagen åkte vi till stan och handlade lite kläder. Hon behövde nått till namnfesten som är nästa söndag, jag behövde bara lite nya tröjor och kom hem med tre stycken och så köpte jag en batmantröja till Nilo =)
 
Så nu får jag se hur vi börjar denna dagen =)
 
 
Kram på er
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: