vagentilldromhuset

2012-07-13
08:47:38

Fredag den 13:de
Och Jimmys födelsedag!!
 
Stort grattis till Jimmy på 32 årsdagen! Vi kommer och grattar dig senare =)
 
Jag måste ju  bara visa mina finfina presenter jag fick när jag hade examenfest =)
 
Min fina cykel som jag fick av Uffe!!!!
 
Min fina OBH Nordica Hercules som jag köpte för pengarna jag fick av Anna och Sussa och mamma, pappa, Jimmy, Losan och Nilo
 
Champange och lite spagrejer från Nisse, Johanna och Andreas, mums!!
 
En gästbok av Conny och Lena, perfekt, men mina gäster är dåliga på att skriva i den =(
 
Två biljetter till SABATON =) Wihoooo
 
En present från Jimmy som förstörde min Tupperware =) De här borde du inte kunna ta sönder iaf ;)
 
Och så ska jag avsluta med två bilder på Uffes nya fina tofflor
Fina va??? =)
 
 
Nu ska jag göra tårtbotten.
 
Kram på er
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: