vagentilldromhuset

2012-01-06
10:31:21

trettonhelgen
Idag hoppas vi på att lille Hugo fortsätter att må bra så vi kan åka och hälsa på han och hans fina föräldrar på eftermiddagen. JAg ska ta lite kort på dom så de kan få ut en bild i tidningen =)


Jag har suttit med uppsatsen, men jag kommer inte bli klar i tid, men det får lösa sig till den andra tiden iaf. Sen vet jag inget om vad som händer här framöver. Hade hoppats på ett telefonsamtal från Svärtinge i veckan, men det kom inget, så jag får väl själv ringa på måndag och kolla hur det ser ut. Skulle ju så gärna vara kvar där, men finns det inga pengar så gör det inte, då får jag helt enkelt skriva in mig som vikarie i finspång och se vad det kan erbjuda. Jag har ju även funderingar på att fortsätta läsa, så det ska jag kolla upp här i helgen och maila runt till de behöriga lärarna och se om det är den kursen jag ska satsa på. Det är mycket som snurrar i huvudet nu, men jag hoppas att det som snurrar runt i en väldig fart snart ramlar på plats.


Jag ska efter det här sticka ner i källaren och slänga i en maskin tvätt, den sista för den här gången ;) det är nog det värsta med att tvätta, tvättkorgen fylls ju på så fort man har tömt den!! Sen ska jag nog plocka ner alla fönsterlampor från garderoben och fundera på vilka fönster som får vilka lampor, helst skulle jag vilja köpa nya, men det tillåter inte ekonomin just nu, jag köpte iaf två nya lampor i går på Viberga. De ska vara i hallfönstrena en på neder- och en på övervåningen. JAg känner att det är dags att få bort allt som har med julen att göra nu! =) Hur känner ni? Trots att jag är en julmännsika så är jag så glad när den är över och alla saker åker ner i sina lådor igen ;)


Nähe, dags att ta med smutskläderna ner till tvättstugan =) Kolla om det finns nån tändved så jag kan dra igång en panna, Uffe sover fortfarande och jag låter honom sova så länge han vill. Men finns det ingen tändved så tänker jag inte sätta igång nån panna iaf, jag + yxa = katastrof haha, ni skulle bara se =D





Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: