vagentilldromhuset

2012-01-10
11:02:32

tråkiga besked men glad ändå

Igår eftermiddag ringde dom från Svärtinge för att meddela att de inte hade råd med en någon pol-tjänst den här terminen, men de ville iaf ringa och säga det. =( Tråkigt, men inte så mycket att göra åt det. De erbjöd iaf att jobba varje måndag förmiddag, så det tar jag om det inte är nått annat som dyker upp. Så mitt mål är att få ihop ett CV och ett brev som jag kan skicka ut till skolorna runt om i Finspång med omnejd, för att visa att jag är intresserad av att vikariera iaf.  =) Sen kommer det ut ett grav-vik snart som jag ska söka och vem vet det kanske jag kan få, då har jag iaf tider att gå efter. Som tim-vikarie är det ju lite svårt att planera sina dagar, man vet ju aldrig när man blir inringd, men det får ju funka för en tid framöver.

Idag ska jag skriva texterna till tackkorten och skriva ut dem så vi kan få klart korten innan helgen, i helgen SKA dom ut till er alla som väntar på ett ;) Sen ska jag fila på ett CV oxå såklart =D

Nähe, nu kan jag inte sitta här längre, dags att sätta igång att göra lite nytta!!


Kram på er





Kommentar:
#1: Anna

Nej va tråkigt, hoppas de hör av sej från nån annanstans och vill ha dej, för vem vill inte ha dej?! Kramen

2012-01-10 @ 18:20:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: