vagentilldromhuset

2012-01-12
09:45:55

Torsdag = första träningsdagen

Jag skrev igår att jag skrev in mig på gymmet och det är Aktiv som jag skrivit in mig på. =)

Idag ska jag åke en sväng in till kuratorn, sen kanske åka förbi staduim outlet och se om don har nån träningströja som jag kan införskaffa!! Sen ska jag åka hem och packa väskan innan jag drar iväg till Hanna K för att träffa brudarna på en fika. Brudarna är vi som samåkte till campus =) Ska bli mysigt, men det får inte bli så mycket fika eftersom jag ska träna kl 18.30 med en tränare.

Måste säga att jag är lite nervös inför att komma igång med styreträning efter ett flertal år utan. Kommer inte kunna röra mig imorgon, nävars, det blir lite lugnt idag så ska jag ta ett hårt pass imorgonbitti istället =) Det ska iaf bli spännande!! 

Tack för era uppmuntrande ord Anna och syster.

Nu ska jag börja fixa iordning mig lite.



Kram på er





 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: