vagentilldromhuset

2012-01-17
08:22:18

Tisdag

Hejsan på er!!

Passar på att svara på syrrans kommentar här: Japp jag har köpt såna pärlplattegrjer =) Såå jäkla roligt!! Du får komma ut hit nån dag och testa =) Vi får göra ett porträtt av din bebis sen oxå =)

Nu sitter jag här vid bloggen och väntar på att frukostäggen ska koka färdigt!! Mmm, gott med ägg! Sen ska jag göra mig i ordning för snart kommer Anna Z på besök!! Vi ska äta lunch, fika lite och uppsatsa, men jag tror att det blir mest prat ;) Brukar ju bli så!! Sen i eftermiddag ska jag och syrran fixa en present till vår fina mamma som fyller hela 49 år imorgon! Då kanske jag ska passa på att köpa pärlorna som saknas till porträttet som jag håller på med =)

Idag är det vilodag från träningen, men imorgon ska jag ta ett pass till. Vet inte riktigt om det bli på morgonen eller efter 1 beror lite på om jag får jobba imorgon eller ej!! Dom skulle ringa och säga det under dan.


Nu är äggen klara!!

Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: