vagentilldromhuset

2012-01-15
09:36:59

sista dagen i veckan

Söndag! Jag har lite ont i halsen och känner mig lite hängig, men jag funderar på att åka ner och träna iaf, så kanske det bryter ut ordentligt. Men först ska jag nog äta frukost och städa, för vet ni vad? JAg hann inte med det igår, det tog ap-lång tid att få klart korten, bara så ni vet ;)


Uffe och jag avslutade kvällen med att se två filmer: In time och Crazy, Stupid, Love





Bilderna lånade från google

In time: var bra, men ska jag va helt ärlig så var storyn lite svår att fatta.

Crayy, stupid, love: var rolig, skrattade en hel del =)

 

Nu ska jag ta och äta lite frukost, först titta runt på lite bloggar =)

 

 

Kram på er

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: