vagentilldromhuset

2012-01-09
09:36:52

Måndag
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. JAg har att välja mellen uppsats, tackkort eller detta

 
Hihi, jag köpte första och andra säsongen på CDON.com för 299 kr. Skitbilligt!!! ;) Första säsongen är redan avklarad, igår såg jag de två första avsnitten i andra säsongen.


Men jag kanske ska fokusera några timmar på uppsatsen först och sen belöna mig med lite vampyrer, eller vad säger ni??  =)


Jag skulle även behöva städa, men det får bli senare i veckan. Idag vill jag att rätt person ska ringa till mig med lite bra information, annars ringer jag imorgon och frågar =)

Vi får se vad dagen har att erbjuda, men uppsats blir det först iaf ;)


Kram på er





Kommentar:
#1: Johanna

Håller tummarna Linda!

Kram

2012-01-09 @ 10:59:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: