vagentilldromhuset

2012-01-14
10:02:17

Lördag
Det blev ingen städning igår, det var mest för att jag ville bli klar med tackkorten innan, och det kan jag ju inte bli eftersom jag inte har tillräckligt med papper, så det måst jag åka ner och inföskaffa mig typ NUUU!!! Så jag kan göra det sista och sen STÄDA!!!! Det ser förskräckligt ut just nu!! Vi har inte ens tagit bort extrabordet vi hade på NYÅR! Ja, ni förstår, det är helt galet. Till och med granen står kvar fast alla saker har varit bortplockade i nån vecka eller så. Så det är verkligen dags för en rejäl storstädning =) Det är lika bra att passa på, både Uffe och jag har lite ont i halsen och känner oss sega, förkylning på G =( Men det skulle iofs vara lika bra att det bröt ut då jag känt av något i flera månader men det har inte brutit ut.

Jag kan ju berätta att träningsvärken har gjort sig till känna!! Och då menar jag verkligen till känna, fy f**n vad det gör ont i armar och ben!! Men men mera träning för att ta bort träningvärken, men IDAG är en vilodag =)

Nä, nu ni sk jag ta på mig lite kläder och sen åka ner till Finspång och köpa papper!!!


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: