vagentilldromhuset

2012-01-23
18:28:58

jobb-måndag
JAg visste inte hur den här veckan skulle se ut riktigt. JAg jobbade i torsdags och fick även jobba på fredagen, sen blev det ett missförstånd =) Jag uppfattade det som att jag skulle höra på fredagen om det skulle bli jobb även på måndag-tisdag. Men när jag gick hem på fredagen var inte hon på administrationen kvar, så jag lämnade ett meddelande på telefonsvararen att hon kunde ringa om jag skulle jobba den här veckan...det skulle jag =) Tjugo i 8 ringde hon imorse, tack och lov hade jag det på känn och gick upp skapligt så när hon ringde satt jag och åt frukost. Bara att åka iväg!! Jag packade med träningsväskan eftersom jag slutade 14.20 så jag tänkte att jag skulle träna efteråt. När jag kom till skolan såg jag att jag skulle jobba till 16.00 men fick tillslut jobba till 16.30, då åkte jag HEM, var så himla hungrig!! Det verkar som det blir jobb hela veckan! Tack säger jag =) Måste boka om tiden hos kuratorn, skulle vara där kl 10 på torsdag, men då är det jobb som gäller!!

På onsdag ska Uffe på konsert med Nisse, så mysigt för dom =) Själv ska jag ju ut på lördag med en del av alla lärarstudenter som inte längre är studenter =) JAg ser mig nog som student ett litet tag till eftersom jag inte lämnat in uppsatsen än ,men snart så!

Nu ska jag ta en varm dusch!


Kram på er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: