vagentilldromhuset

2012-01-21
10:01:05

Frost

Vad fina träden är med frosten som glimmar på dess grenar, kanske måste ut och fota lite =)Uffe och jag har precis avnjutit en frukost och sitter och kollar på nyhetsmorgon.

Igår jobbade jag igen, det var så skönt att jobba och få tillbaka lite rutiner, men nu är jag int einbokad på jobb förrän på torsdag, men jag hoppas att dom ringer =)

Idag ska Uffe riva och fixa i badrummet där uppe, vad ska jag göra då??? Hade tänkt åka ner och träna men jag har ont i halsen så jag väntar till senare eller tills i morgon så får vi se om det känns bättre. 


Jag ska vattna blommorna och stryka kom jag på nu!! Bäst att ta tag i det direkt annars hittar jag väl på nått annat. Sen ska jag även sätta frimärken på en massa kuvert och så är det väl bäst att lägga dom i en brevlåda så att posten får lite att göra! Oj, nu såg jag även att julgardinerna fortfarande hänger uppe, så jag ska väl kanske byta dom oxå, när jag ändå har strykbräde och järn framme.

Det känns inte som de ska hänga uppe längre, eller vad tycker ni?? =)

 

 

Kram på er

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: