vagentilldromhuset

2012-01-13
12:39:30

fredag, bästa dagen i veckan
Idag har jag iaf lite energi!! Började dagen med frukost och sen träning. Vet inte hur bra det beslutet var med tanke på att träningsvärken börjar sakta men säkert göra sig påmind. Jag har ont i armarna och är stel i benen, men det ska väl inte vara nån fara, bara på´t igen haha. Imorgon blir det nog lugnt med träningen kanske tar jag en tur ner på söndag annars blir det måndag som gäller! Kroppen kan ju faktiskt behöva vila lite mellan träningen oxå ;)

Jag har precis avslutat en god lunch, med lax och pasta och en massa sallad så klart ;) Funderar starkt på att sortera tvätten och kanske passa på att städa lite när energin ändå är uppe =)


Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: