vagentilldromhuset

2012-01-31
19:02:17

en arg Linda idag
Hällöö!!

Idag har jag blivit så fruktansvärt arg på en elev, blev nästan lite rädd för mig själv, men eleven satt och skrattade mig rakt upp i ansiktet och tyckte att h*n var JÄTTEROLIG! Hujeda mig asså!! Imorgon ska jag ta nya tag och vara glad hela dagen lång =)

Igår gjorde jag nånting som jag ALDRIG någonsin gjort förrut, det var spännande, men nu får vi se vad som händer! Det var ju några dagar sen jag var här inne och gjorde ett inlägg och det är för att jag JOBBAR som en tok, haha, känns det som! Jag jobbar för en tjej som är sjukskriven och vi får se hur länge det håller i sig, ett tag ser det iaf ut som. Bra för mig, synd om henne!

Helgen som varit har jag varit hos syrran i fredags och söndags >Uffe har ju tapetserat hos dom. I lördags låg jag hemma med huvudvärk och illamående, vilket innebar att jag missade examensfesten =( Det var inget roligt alls!

Imorgon slka jag TRÄNA!!! Så himla skönt ska det bli =) Längtar! Träningskkläderna ligger i tvättmaskinen, så jag ska hänga allt bra så jag kan packa ner det i väskan imorgon innan jag åker till jobbet!

Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng.


Kram på er








Kommentarer:
#1: Anna

Men oj.. Blev h*n tyst sen då?

2012-02-01 @ 15:27:11
#2: Linda

Nope

2012-02-01 @ 18:33:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: