vagentilldromhuset

2012-01-08
12:38:54

dörr-bytar-helg
Så har det varit, eller iaf igår, då Uffe bytte ut den trasiga ytterdörren mot en ny och fin dörr. Det ser lite konstigt ut med den gamla panelen och en grå dörr, men det kommer bli superfint med den nya vita panelen som kommer upp i vår/sommar =) Här får ni lite bilder:





Här är gamla dörren borttagen, på grund av att det var minusgrader satte Uffe upp en träskiva och plast från insidan så att det inte skulle vara minus inne oxå ;)


Så här såg det ut innifrån. Kanske inte så vackert, men det var iaf inte kallt =)




Nya dörrkarmen på plats =)





Och så självklart dörren från både utsidan och från insidan =)


Någon av alla stormar som har varit här i december har tagit taket till vårt lilla Hobbits-hus eller som ni andra kanske skulle kalla det "jordkällaren". Men efter att ha sett på tolljägaren så är jag inte så säker på att det är en storm som har tagit det... jag tror att det är TROLL!!! =D Tyvärr ville inte datorn samarbeta och lägga upp bilden på den, en annan dag kanske =(


Imorgon börjar vardagen för många männsikor, inte för mig =( Svärtinge ska få måndagen på sig att ringa mig, annars ringer jag på tisdag och kollar läget. Finns det inget så blir det att skriva in sig på vikariebanken i Finspång och sen söka grav-vicket som jag vet kommer ut snart! 

Nu ska jag se om maken och jag ska hitta på nått särskilt idag =)


Kram på er



 

Kommentarer:
#1: Losan

Dörren är superfin! Och jag håller tummarna för att de ringer imorgon och erbjuder nån tjänst=) Det är du värd!

2012-01-08 @ 17:23:15
#2: Linda

Tackar syrran, jag hoppas jag mä!! Kram på dig finaste du. Snart är det dags kom jag på tidigare idag, blev alldeles varm i hjärtat. Jösses vad jag längtar <3

2012-01-08 @ 20:18:55
#3: Anna

Jätte fin dörr!!!!

2012-01-09 @ 14:44:16
#4: Losan

Ja nu är det inte långt kvar!! =)

Hör av dig när du vet mer om jobbet!

2012-01-09 @ 20:40:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: