vagentilldromhuset

2012-01-24
20:37:33

dagen innan löööön

Misstänker att det inte bara är jag som känner av den här dagen ;) Egentligen är det väl inga större problem, men det är altid skönt när det finns pengar på kontot, eller iaf mer pengar på kontot! Den här lönen gick iaf ihop sig så att det finns till det som ska dras från kontot, sen blir det lite över att lägga undan till nästa månad så att det finns till dess med =) Mycket pusslande blir det =) Men jag ska egentligen inte klaga, vi har så vi klarar oss, tyvärr är det inte alla som har det!

Imorgon tar Uffe med sig sin bestman Nisse och åker på Dream Theater i Stockholm, detta innebär att jag blir ensam hemma, ska inte klaga på det heller =) Uffe gör väldigt sällan nått för sin egen del så jag tycker att det är bra att han drar iväg på lite såna hära saker. Egentid är dyrbar tid!! Själv ska jag ju iväg med lite folk på lördag, in till stan och käka på Enoteket, ska bli spännande, har hört att maten är fantastisk, men att det är lite dåligt upplägg. Så vänta er en recension på söndag =) Jag erbjöd mig att köra! Har inget större behov av alkoholen så jag kan lika gärna låta bli den :)

 

Imorgon ska jag ha engelska (bla) med en mindre grupp, jag satt och gjorde ett korsord med kroppsdelar, så får dom träna lite, de har nämligen läxa tills på fredag!!!

 

 

Kram på er

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: