vagentilldromhuset

2012-02-28
16:14:15

Vad hände?
Ja, ena dagen ger jag er två inlägg och sen händer ingenting!! Dålig stil! MEN jag blev ju sjuk IGEN!! Fick feber, förkylning och HOSTA!! Har under några kvällar och nätter trott att jag ska dö, men det har jag ju förstås inte gjort ;) Igår var jag på sjukan och fick träffa en doktor som konstaterade att det var ett virus, och då gör man ju ingenting. Jag fick iaf hostmedicin, Mollipect, och den hjälpte inte ett jota, hostade nästan ännu värre när jag tagit den. Vilket skit. Ja, ja nog om det!

Jag skrev ju att vi skulle köpa lite kuddar och att jag inte trodde att Uffe skulle vilja köpa dom på hemtex. Vi kom hem med två påsar härifrån


JA, så blev det!! Vi hittade billiga kuddar och tog fyra såna =) Lite skillnad mot de platta gamla.

Inväntar Uffe, han skulle handla lite mjölk och bröd efter jobbet, jag ska lägg amig på soffan en stund och vila lite!


Kram på er




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: