vagentilldromhuset

2012-02-20
08:13:35

Sportlov
Godmorgon!

Idag börjar sportlovsveckan och det innebär inget jobb för mig. Iaf inte i skolan, men jag har skolarbete som ska göras. Jag ska passa på att skriva klart uppsatsen, vill inte ha den hängandes över mig längre, nu får det vara nog ;) Så idag ska jag upprätta en plan på vad jag ska göra och när. Sen ska jag även skriva ut lite grejer till själva uppstatsen. Vad tror ni, kommer jag bli klar? Usch, jag hoppas verkligen det!

Ute skiner solen och det ser så fantastiskt skönt ut ute, kanske blir det en liten paus mitt iarbetet för att gå ut och få lite frisk luft! Behöver komma igång med träningen igen, men jag har ju fortfarande hosta kvar. Jag läste iofs att den kan ju hålla i sig och att man kan börja lite lätt med träningen om man inte har några andra symtom, så det kanske blir en sväng på onsdag =)

Nu ska jag ta mig lite frukost och sen ska jag sätta igång!



Kramar till er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: