vagentilldromhuset

2012-02-12
09:52:24

Söndag
Hejsan på er!

Vi hade en vädligt trevlig kväll igår hos kusin Petra och hennes familj =) Kvällen blev väldigt snabbt natt! Vi åkte hem vid tjugo över 1, fattar inte vart tiden tog vägen det gick så himla snabbt!!!

På grund av hostan tog det ett bra tag innan jag somnade, och så satte jag klockan på nio, för att jag ska kunna somna ikväll då jag ska jobba i morgon. Men nu när jag har varit uppe i 50 minuter så har jag redan snytit en hel packe med näsdukar, näsan ringer konstant, varför?? Trodde det skulle bli bättre, men så blev det inte riktigt.

Idag ska jag åka ner till mamma och pappa och hjälpa pappa med lite frågor på datorn, han ska på arbetsintervju på manpower i veckan. Han har fortfarande jobb, men kommer att bli av med det till nästa sommar då företaget ska flytta!

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag skulle göra något som jag aldrig tidigare har gjort. Det jag gjorde var att jag sökte mitt första jobb. Jag fick det inte, skickade in ansökan i sista minuten och hade inte trott att jag skulle få den, men jag sökte iaf :) Det går ingen nöd på mig, eftersom jag jobbar ju nu, men det är ju lite jobbigt när man inte vet hur länge jag får vara kvar. Hon som jag jobbar för blir ju sjukskriven i två-veckors perioder och då förlängs ju min tid med två veckor i taget.  Det är bara att ta det för vad det är, gilla läget och hoppas på att jag kan hitta nått fast snart, tror Uffe skulle bli glad för det oxå ;)

Näe, nu ska jag vira in mig i mitt täcke, och ta hand om min rinniga näsa, kanske se om jag kan få tag i lite glass idag!


Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: