vagentilldromhuset

2012-02-24
14:33:06

Slår på stort
och ger er två inlägg på en och samma dag =D

Det har inte blivit någon uppsats idag, jag har bara tittat på TV och legat i soffan hela dagen. Men nu kommer min fina man snart hem och då ska vi ta en tripp in till stan. Känner att det kan vara skönt att komma ut lite iaf. Febern har släppt taget, men näsan rinner för tillfället faktiskt INTE, peppar, peppar, men annars är ena näsborren galet täppt.

Ska passa på att titta om jag kan hitta en ram till pärlfotot jag har gjort av Teodor. Uffe och jag ska även passa på att titta på nya huvudkuddar, våra är helt platta och när dom blivit så platta är dom även stenhårda, oskönt som bara dän. Han tyckte att vi kunde kolla på Hemtex eftersom dom har 20% på täcken och kuddar, men jag var inne på deras hemsida och kollade förut och jag kan säga att vi kommer INTE att köpa några kuddar där om han får bestämma ;) Jag ska berätta för er hur det gick sen =D

Det är verkligen inga bra saker på tv på dagarna. Jag kollade nyss på real housewife of Atlanta, oh, jag blir helt chockad över hur människor kan vara! Det är nog tur att man inte har pengar i överflöd. För om man blir så där tokig, då kan jag nog vara utan =)

Jag tog några fina bilder på Hugo, när jag var där i tisdags, han är ju sååå söt så det är ju inte konstigt att bilderna blev bra =) Nästa helg ska jag fota honom lite mer och då ska hans föräldrar få även dom jag tog i tisdags =) Jag kan inte lägga ut några här för jag vet inte om det är ok för hans föräldrar! Men han är väldigt lik sin pappa och farfar. Jag har ett helt underbart kort där han är så otroligt lik sin farfar så Uffe och jag bara satt och skrattade =) Måste visa farfarn kortet!!

Nu ska jag ta på mig lite kläder, ska nog inte åka in till stan med ett par leggins, linne och en kofta med ett Jättehål under armen, hahaha

Jag skickar lite helgkramar till er alla

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: